Pentru o ofertă personalizată pe autoturismul dumneavoastră vă rugăm contactați-ne:
Director PS: Lascar Ovidiu tel. 072 258 8594
Sistemele GPL oferite de firma noastră sunt echipamente produse 100% în Italia de către Landi Renzo SpA, importate de Proeco Gas Systems în configuraţia originală a producătorului (reductor, multivalvă, comutator, centrală, electrovalve Landi Renzo), fără a schimba în cadrul acestei configuraţii nici o componentă cu o alta, de altă origine, mai ieftină şi cu performanţe reduse. În acest fel am reuşit să oferim partenerilor şi utilizatorilor unul din puţinele produse de pe piaţa romanească, cu fiabilitate şi performanţe maxime în exploatare.
Sisteme GPL:
INFORMAŢII GENERALE:
GPL (Gaz Petrolier Lichefiat) este un amestec de hidrocarburi format predominant dintr-un amestec de propan şi butan, obţinut prin rafinarea petrolului sau direct din extracţie, după ce a fost separat de gazele naturale sau petrolul cu care acesta este în amestec în zăcămintele petrolifere.
GPL-ul este curat, nu conţine apă sau alte impurităţi, are o ardere completă şi nu generează depuneri calamice pe pistoane, segmenţi şi bujii.
Datorită densităţii mai mici faţă de benzină consumul de GPL exprimat în litri va fi până la 10 % mai mare decat cel de benzină. De aceea se poate economisi minimum 40 % din costul carburantului.
În România cu suma reprezentată de costul a 10 litri de benzină se parcurge o distanţă mai mare cu 40% folosind GPL.
Investiţia din montarea unei instalaţii de gaz se amortizează intr-un timp relativ scurt (aproximativ 10.000-15.000 km), numai din diferenţa de cost Benzina-GPL.
GPL-ul este un excelent combustibil pentru autovehiculele care sunt nevoite să se încadreze în normele de poluare devenite din ce în ce mai stricte.
NU ESTE TOXIC pentru sol şi acvifere în cazul unor scurgeri accidentale.
Arderea GPL-ului produce cu pana la 15-20 % mai putin CO2 faţă de motoarele care folosesc benzina. GPL-ul emite de asemenea cu 97% mai puţin benzen decat benzina fară plumb. Acest combustibil foloseşte un sistem sigilat, având emisii de hidrocarburi apropiate de zero.
DE CE EXISTĂ ÎNGRIJORĂRI FAŢĂ DE ACEST SISTEM?
Cea mai mare parte a îngrijorărilor asupra siguranţei este PERCEPŢIA şi lipsa de familiarizare cu acest sistem.
Ca şi toţi ceilalti combustibili, GPL-ul este inflamabil şi de aceea trebuie manevrat în siguranţă şi cu atenţie.
Din acest motiv, industria a luat măsuri stricte şi tehnologii avansate pentru asigurarea siguranţei.
Chiar şi aşa GPL-ul este ocazional victima unor articole de ziar alarmante asupra unor accidente izolate – de multe ori indiferent de cauzele producerii lor.
POATE SĂ MEARGĂ MASINA SI PE GAZ SI PE BENZINA?
Este opţiunea dumneavoastra. Puteti să circulati pe benzina sau pe gaz. Administrarea ultimelor sisteme de motorizări duale (gaz – benzină), se face astfel încât performanţele să fie la fel de bune indiferent de combustibilul utilizat.
SUNT AFECTATE PERFORMANŢELE MASINII?
Sunt foarte puţine diferenţe între performanţele motorului pe GPL şi cel pe benzină. Chiar dacă în unele cazuri puterea poate să scadă cu până la 10% în cazul unui sistem pe injecţie lichidă, performanţele pot creşte cu 5%. Unii şoferi spun că manevrabilitatea creşte şi pentru cineva care conduce o maşină pe motorină sunt evident mai puţine noxe.
EXISTĂ DEZAVANTAJE ÎN FOLOSIREA GPL-ULUI AUTO?
În practică, transformarea unui autovehicul pentru a putea funcţiona pe gaz implică inconveniente minore.
Cea mai importantă dintre ele ar fi reducerea spaţiului din portbagaj. O pierdere a puterii de accelerare şi o mică crestere în greutate a maşinii cu aproximativ 50 de kg.